Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 18, 2013
Image Size
719 KB
Resolution
1333×2133
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,472 (4 today)
Favourites
153 (who?)
Comments
77
Downloads
72
×
Casshern Sins female vers. by Darkness1999th Casshern Sins female vers. by Darkness1999th
Casshern Sins -female version

Ever wonder it ? lol well here it is haha




(c)darkness1999th2o13
Program: Photoshop CS3
Add a Comment:
 
:icondaveracer:
daveracer Featured By Owner Nov 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nice,
I love Tatsunoko studios.  
Reply
:iconarchsider:
Archsider Featured By Owner Jul 13, 2013  Hobbyist General Artist
so damn cuuute <3
Reply
:icondarkness1999th:
Darkness1999th Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
TY
Reply
:iconarchsider:
Archsider Featured By Owner Jul 20, 2013  Hobbyist General Artist
+fav Meow :3 
Reply
:iconurielkaido:
UrielKaido Featured By Owner Feb 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
aww!!!
Reply
:iconalexalex1004:
alexalex1004 Featured By Owner Feb 1, 2013
like :) girl hart love
Reply
:icondarkness1999th:
Darkness1999th Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
thx
Reply
:iconprincesayuuki:
princesayuuki Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
O_O Casshern?
Reply
:icondarkness1999th:
Darkness1999th Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
yup girl version XD
Reply
:iconprincesayuuki:
princesayuuki Featured By Owner Jan 20, 2013  Hobbyist Digital Artist
><U
Reply
Add a Comment: